مسابقه بزرگ بروکر آلپاری
نوشته شده توسط : روزبه افشاری

????راهنمای مسابقه بزرگ بروکر آلپاری Alpari????

بروکر آلپاری توانسته در بیش از 24 سال فعالیت خود در بازارهای معاملاتی میلیون ها معامله گر و سرمایه گذار را به پلتفرم خود جذب کند و امکانات معامله در بازارهای مختلف از جمله فارکس آلپاری را برای آنها مهیا کند.

شما نیز می‌توانید به ثبت نام در بروکر آلپاری بپردازید و از خدمات این بروکر معتبر بهره مند شوید. یکی از قابلیت های ویژه بروکر آلپاری برگزاری مسابقات و رقابت های بزرگ بین معامله گران و سرمایه گذاران است که به مناسبت های مختلف آنها را کنار هم می‌آورد و جوایز ویژه‌ای ارائه می‌کند.

بروکر آلپاری Alpari به طور ماهانه تعداد زیادی جایزه به مشتریان فعال خود ارائه می‌کند. این در کنار بونوس های آلپاری و پیشنهادهای ویژه‌ای است که می‌توانید با واریز به حساب آلپاری دریافت کنید و شما را تشویق می‌کند که به معامله و سودآوری بیشتری بپردازید.

این مسابقات آلپاری در انواع حساب های بروکر آلپاری از جمله حساب استاندارد، حساب ECN و ECN Pro و حساب های مربوط به پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 آلپاری قابل دسترسی هستند.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

حتی دارندگان حساب دمو آلپاری که به واریز به این پلتفرم اقدام نکرده‌اند نیز می‌توانند به برخی مسابقات و رقابت های آلپاری دسترسی پیدا کنند و جوایز نقدی ویژه‌ای دریافت نمایند. برای اطلاع دقیق و به روز از هر مسابقه و جزئیات آن می‌توانید از طریق مشاوران تلگرام و واتساپ با ما ارتباط برقرار کنید.

 

????مزایای مسابقات بروکر آلپاری مشخصات
????جوایزه ویژه و نفیس جوایز نقدی، خودرو، لوازم الکترونیک و غیره
✨امکان استفاده از انواع حساب حساب استاندارد، ECN و حتی حساب دمو
????مسابقه در انواع بازه‌های زمانی هفتگی، ماهانه و بیشتر

 

تاریخچه مسابقات بزرگ بروکر آلپاری Alpari

آلپاری در سالیانی که به ارائه خدمات به مشتریان پرداخته است در طرح های مختلفی معامله گران و سرمایه گذاران را به ثبت نام در بروکر آلپاری و رقابت در مسابقات آلپاری دعوت کرده است.

برای مثال در مسابقات Formula FX هر هفته مشتریان به جوایز ویژه‌ای دست پیدا می‌‌کنند. مسابقات فرمول FX یا Formula FX در واقع کوتاه ترین و پر هیجان ترین مسابقه‌ای است که در بروکر آلپاری به مشتریان خود ارائه کرده است.

بنابراین با توجه به راندهای متعدد و زمانبندی این مسابقات،‌ همه مشتریان در طول سال این فرصت را دارند که در این مسابقه برنده شده و جوایز ارزنده‌ای دریافت کنند.

رتبه بندی 100 معامله‌ گر برتر در مسابقات Formula FX به طور زنده در سایت بروکر آلپاری به نمایش درمی‌آید تا مشتریان بتوانند جایگاه فعلی خود را در مسابقه شناسایی کنند و طبق آن به پیشروی بپردازند.

 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

نحوه شرکت در مسابقه بزرگ بروکر آلپاری ✨مسابقات بروکر Alpari ⚡ترفندهای برنده شدن در مسابقه آلپاری???? بهترین حساب های بروکر Alpari ????جوایز مسابقه بزرگ بروکر آلپاری

رقابت ابر تریدرها در مسابقه بزرگ آلپاری Alpari

در مسابقات جدید و هیجان انگیز سال نوی آلپاری که با نام رقابت ابرتریدرها توسط آلپاری برگذار می‌شود جوایز فوق‌العاده‌ای در نظر گرفته شده است و معامله گران می‌توانند از تاریخ 4 فروردین تا 4 اردیبهشت 1402 در این مسابقه شرکت کنند.

شرکت در این مسابقات نیازمند ثبت نام در بروکر آلپاری و واریز 300 دلار است و بزرگترین جوایز آن شامل خودروی شاهین G، موتور سیکلت لیفان، مک بوک Air-B M2، گوشی سامسونگ Galaxy S22 و پلی استیشن 5 می‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قوانین و نحوه شرکت در مسابقه به مطلب جامع مربوط به مسابقه بزرگ آلپاری مراجعه کنید:

???? جوایز ویژه در مسابقه بزرگ آلپاری Alpari ????

 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

مسابقات حساب دمو در بروکر آلپاری Alpari

حتی اگر به حساب واقعی آلپاری دسترسی ندارید و به ثبت نام در بروکر آلپاری به طور کامل نپرداخته‌اید، امکان شرکت در مسابقاتی در آلپاری وجود دارد. در واقع مسابقات خاصی روی حساب های دمو آلپاری یا حساب های تمرینی انجام می‌شود که شامل معامله با پول مجازی می‌شود.

اما نکته مهم این است که جوایز مسابقه با پول واقعی پرداخت می‌شود. بنابراین بدون اینکه نیازی به پرداخت پولی داشته باشید، می‌توانید از طریق معامله کردن در حساب دمو درآمدزایی کنید.

جوایزه مسابقات واقعیت مجازی به طور کلی در هر راند شامل بیش از هزار دلار آمریکا در قالب 30 جایزه مختلف می‌شود و علاوه بر این بیش از 15 هزار امتیاز ALP به معامله گران برتر تعلق می‌گیرد.

در یک پیشنهاد ویژه، مسابقات واقعیت مجازی شامل هفته توربو Turbo Week می‌شود که هر دو هفته انجام می‌شود و به مدت یک هفته است. در این مدت مسابقات هیجان انگیزتر شده و شرکت کنندگان برتری که بهترین نتایج معاملاتی را در طول هفته کسب کنند، قبل از پایان راند جوایز دلاری از 5 تا 50 دلار آمریکا دریافت می‌کنند.

امکان آن وجود دارد که در آینده نیز بروکر معتبر آلپاری به کاربرانی که در حساب دمو آلپاری فعالیت می‌کنند،‌ امکان شرکت در چنین مسابقاتی را فراهم کند و طرح های متنوعی برای این افراد در نظر بگیرد.

 

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

نحوه شرکت در مسابقه بزرگ بروکر آلپاری ✨مسابقات بروکر Alpari ⚡ترفندهای برنده شدن در مسابقه آلپاری???? بهترین حساب های بروکر Alpari ????جوایز مسابقه بزرگ بروکر آلپاری

مزایای ثبت نام در بروکر آلپاری Alpari

آسانی معامله برای ایرانیان و پیشیبانی فارسی قدرتمند یکی از مزایای مهم آلپاری است. بروکر معاملاتی آلپاری با ارائه خدمات خود به زبان فارسی و پشتیبانی از مشتریان فارسی زبان خود،‌ توانسته محبوبیت بالایی بین معامله گران ایرانی پیدا کند.

همینطور آلپاری امکانات بالایی در واریز و برداشت از حساب آلپاری فراهم می‌کند. یکی از دلایل اصلی موفقیت و محبوبیت بروکر آلپاری که باعث اعتماد مشتریان برای بیش از 20 سال شده است، استانداردهای بالای این بروکر در کیفیت اجرای معاملات و همینطور سرعت بالا است.

با توجه به آماری که بروکر معتبر آلپاری ارائه کرده است، 82 تا 87 درصد از درخواست های واریز این بروکر در کمتر از تنها 5 دقیقه پردازش می‌شوند. همینطور حداقل 66 درصد از درخواست های مربوط به برداشت از حساب آلپاری نیز در زیر 5 دقیقه انجام می‌شوند.

در صورتی که مشکلی در سیستم های پرداخت وجود نداشته باشد،‌ اکثر درخواست های باقی مانند بین یک ساعت تا حداکثر یک روز انجام می‌شوند.

آلپاری به ارائه اسپردهای کم و خدمات بدون کمیسیون در حساب‌های معاملاتی مختلف می‌پردازد. پس از اجرایی شدن سیستم ECN اسپردها برای مشتریان بسیار کاهش پیدا کرد. برای مثال در جفت ارز EUR/USD شاهد کاهش اسپرد آلپاری به میزان بسیار کم 0.13 هستیم. با این پیشرفت بزرگ، معامله گران شاهد کاهش هزینه های معاملاتی خود به طور قابل توجهی خواهند بود.

امنیت و سرعت بالا در اجرای دستورهای معاملاتی نیز می‌تواند یکی از مواردی باشد که توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران را به جلب می‌کند. یکی از بزرگترین اقدامات بروکر آلپاری در بهبود کیفیت خدمات به مشتریان، توسعه و پیاده سازی سیستم ECNCore بود که برای مشتریانی که به تازگی به ثبت نام در بروکر آلپاری اقدام می‌کنند، شگفت‌انگیز است.

این سیستم ECN باعث می‌شود کیفیت و سرعت خدمات به سطح جدیدی برسد. در واقع ECNCore باعث می‌شود تا در بازارهای مالی به فراهم کنندگان نقدینگی بهتری متصل شوید و بدون واسطه به معامله بپردازید.

علاوه بر این، اسلیپیج پایین در معاملات آلپاری خیال بسیاری از معامله گران را از ضررهای بیهوده راحت کرده است. به لطف سیستم ECNCore بروکر آلپاری،‌ شاهد این هستیم که اسلیپیج آلپاری منفی در مقابل اسلیپیج مثبت این بروکر به شدت کاهش پیدا کرده است.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

نحوه شرکت در مسابقه بزرگ بروکر آلپاری ✨مسابقات بروکر Alpari ⚡ترفندهای برنده شدن در مسابقه آلپاری???? بهترین حساب های بروکر Alpari ????جوایز مسابقه بزرگ بروکر آلپاری

نحوه انتخاب برندگان مسابقات آلپاری

بروکر آلپاری به موفق ترین معامله گری که بیشترین سود و کمترین ضرر را در طی 11 هفته داشته باشد، جایزه ای 30,820 را اعطا می کند. این مسابقه در دوره های مختلف انجام می شود و تعداد جوایز در هر دوره 40 عدد می باشد. تا کنون نیز 2,715 شرکت کننده در این مساقه حضور داشته اند.

این قبیل مسابقات بروکر Alpari نه تنها برای مشتریان سود سرشاری به همراه دارد بلکه باعث افزایش تعداد معاملات موفق آنها پس از تحلیل های قوی بازار نیز می گررد که به افزایش ریبیت آلپاری معاملات آنان منتهی می گردد.

در پایان هر دوره، تریدر های آلپاری موفق می توانند با ارائه رزومه خود به دیگر معامله گران باعث کمک به افزایش تحلیل و تکنیک های دیگر معامله گران نیز بشوند. البته بسیاری از معامله گران ممکن است با ارائه رزومه خود اقدام به جذب سرمایه بکنند که نیاز مبرم به مدیریت ریسک آلپاری و سرمایه قوی در این شرایط احساس خواهد شد.

اگرچه برخی از کاربران ممکن است در این مسابقات موفق نباشند، اما این قبیل مسابقات، پروموشن ها و شرایط تجربه خوبی برای محک زدن تکنیک های معاملاتی، تحلیل رزند حرکتی بازار، تحلیل تکنیکال و فاندامنتال می باشند. بهتر است که تریدر ها با ورود تدریجی و استفاده موارد مدیریت ریسک و سرمایه در این قبیل مسابقات روی حساب ریل آلپاری شرکت نمایند.

سوالات متداول مسابقات بزرگ آلپاری Alpari

مسابقات آلپاری چیست؟

یکی از قابلیت های ویژه بروکر آلپاری برگزاری مسابقات و رقابت های بزرگ بین معامله گران و سرمایه گذاران است که به مناسبت های مختلف آنها را کنار هم می‌آورد و جوایز ویژه‌ای ارائه می‌کند. شما نیز می‌توانید به ثبت نام در بروکر آلپاری بپردازید و از خدمات این بروکر معتبر بهره مند شوید.

آیا معامله و استفاده از خدمات بروکر آلپاری امن است؟

میلیون ها معامله گر و سرمایه گذار به ثبت نام در بروکر آلپاری پرداخته‌اند و گزارش قابل توجهی در مورد مشکلاتی از جمله کلاهبرداری آلپاری و از بین رفتن سرمایه دیده نشده است. شما می‌توانید در این زمینه اطلاعات به روز و معتبری را از طریق ارتباط با مشاوران ما از طریق واتساپ و تلگرام دریافت نمایید.

برای شرکت در مسابقات آلپاری با چه حسابی باز کنیم؟

این مسابقات آلپاری در انواع حساب های آلپاری از جمله حساب استاندارد، حساب ECN و ECN Pro و حساب های مربوط به پلتفرم های متاتریدر 4 و متاتریدر 5 آلپاری قابل دسترسی هستند. حتی دارندگان حساب دمو آلپاری که به واریز به این پلتفرم اقدام نکرده‌اند نیز می‌توانند به برخی مسابقات و رقابت های آلپاری دسترسی پیدا کنند

آلپاری در مسابقات خود چه جوایزی ارائه می‌کند؟

مسابقات آلپاری معمولا با جوایز نقدی و کالاهای گرانقیمت و نفیس همراه است. برای مثال در مسابقه جدید این بروکر جوایزی نظیر خودروی شاهین G، موتور سیکلت لیفان، مک بوک Air-B M2، گوشی سامسونگ Galaxy S22 و پلی استیشن 5 به برندگان اهدا می‌شود.

 

برای افتتاح حساب در بروکرآلپاری Alpari  اینجا را کلیک کنید.

کیفیت خدمات بروکر آلپاری چگونه است؟

امنیت و سرعت بالا در اجرای دستورهای معاملاتی نیز می‌تواند یکی از مواردی باشد که توجه بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران را به جلب می‌کند. یکی از بزرگترین اقدامات بروکر آلپاری در بهبود کیفیت خدمات به مشتریان، توسعه و پیاده سازی سیستم ECNCore بود.



ایمو، وایبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اینستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

کانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فیس بوک Facebookhttps://www.facebook.com/PFOREXFA

  یوتیوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ایمیل:  info@pforex.com

تیک تاک Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پینترست Pinteresthttps://www.pinterest.com/pforex/_created/

ردیت Reddithttps://www.reddit.com/user/pforex/

پیروز باشید 

فارکس حرفه ای





:: برچسب‌ها: انواع حساب های بروکر آلپاری , واریز به حساب آلپاری , رقابت ابر تریدرها , خدمات بروکر آلپاری ,
:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: